FN03424: COM MILLORAR L'EXPERIÈNCIA DEL CLIENT EN EL MEU ESTABLIMENT
De 27/05/2024 al 28/05/2024
Tancat
Termini d'inscripció de 22/12/2023 a 23/05/2024
Formació Complementària
CDT ALICANTE
Preferentment Ocupats
Tornar
Plaç d'inscripció tancat
HorariDe 09.30 a 13.30h.
Duració8 horas
DocentsAMORÓS KERN, EDUARDO
Direcció d'imparticióCATEDRÀTIC JAUME MAS I PORCEL Nº 4, 03005, Alacant/Alicante
Dirigit aPreferentment a persones ocupades del sector turisme de la Comunitat Valenciana.
Realitzar inscripció, registrant-se en la web https://cdt.gva.es/va adjuntant D.N.I. / N.I.E. i NÒMINA en vigor o autoritzar la consulta PAI en emplenar la inscripció
RequisitsHaver realitzat la inscripció en la web https://cdt.gva.es/va i tindre la documentació corresponent en vigor (D.N.I. / N.I.E. i NÒMINA en vigor o autoritzar la consulta PAI en emplenar la inscripció).
Objectius-Que l'alumne adquirisca els coneixements i habilitats necessaris que li permeten desenvolupar una estratègia de diferenciació basada en "Customer Experience"
Continguts1.-L'experiència del client com a estratègia de "marketing "de la meua empresa
2.-Models organitzatius i sensibilització dels empleats.
3.- El client com a ferramenta de transformació
4.- Com gestionar el canvi :Identificació i desenvolupament
Informació adicionalImprescindible marcar que li interessa el curs en la seua zona privada de la web, una vegada estiga PRESELECCIONAT/A.