FN03024: TÈCNIQUES DE VENDA I COMERCIALITZACIÓ EN EL SECTOR TURÍSTIC
De 22/05/2024 al 03/07/2024
Tancat
Termini d'inscripció de 08/01/2024 a 21/05/2024
Gestió
CDT VALENCIA
Preferentment Ocupats
Tornar
Plaç d'inscripció tancat
Horari09:30 a 13:30 h
Duració12 horas
DocentsSEGUI MORENO, JUAN GASULLA, ENRIQUE DIEZ SANTO, DANIEL
Direcció d'imparticióPROLONGACIÓN PASEO DE LA ALAMEDA, 37, 46023, València
Dirigit aPersones preferentment en actiu i/o fixos/as discontinus/as del sector turístic.
RequisitsRealitzar inscripció telemàtica en la web https://cdt.gva.es/va, autoritzant a consultar les seues dades identificatives, o en cas contrari adjuntar NIF/NIE, NÒMINA o DARDE en vigor.
ObjectiusConfigurar productes turístics competitius, dissenyar experiències turístiques des d'una perspectiva promocional i comercial amb els mitjans de promoció adequats. Maximitzar l'aprofitament de la pàgina web com a centre de l'estratègica comercial i aprendre a gestionar les xarxes socials com un verdader instrument promocional i comercial.
ContingutsCLAUS PER AL DISSENY, PROMOCIÓ I COMERCIALITZACIÓ DE PRODUCTES TURÍSTICS
Atributs bàsics d'un producte turístic.
Situació actual de les empreses turístiques enfront de la creació de productes turístics.
Qui és i on està el meu client.
Procés de delimitació del públic objectiu.
Fases per a la conceptualització d'un nou producte turístic.
Posicionament en el mercat actual.
Disseny promocional d'experiències turístiques.
Mitjans i canals per a la promoció i venda d'experiències turístiques.
GENERACIÓ DE CONTINGUTS WEB ORIENTATS A LA CONVERSIÓ
Màrqueting de continguts vs. Inbound Màrqueting
Com preparar textos persuasius per al teu web.
Copywriting i storytelling.
Elements que no poden faltar en el teu *landing de vendes.
Casos d'èxit.
GESTIÓ AVANÇADA DE XARXES SOCIALS AMB ORIENTACIÓ COMERCIAL
Xarxes socials vs. plataformes de continguts: Owned Mitjana, Paid Mitjana i Earned Mitjana.
Perfil d'usuaris en xarxes socials.
Les normes de joc en les xarxes socials: model de negoci.
Fases per al disseny d'un pla de continguts mitjà social orientat a la venda.
Informació adicionalPer a poder ser SELECCIONAT/ADA, haurà de marcar que li interessa el curs en la seua zona privada de la web, una vegada estiga PRESELECCIONAT/ADA.
DATES DEL CURS: 22, 29 DE MAIG I 05 DE JUNY

