Logo de CdT Online Zona privada
Logo de CdT Online

FN03024: TÈCNIQUES DE VENDA I COMERCIALITZACIÓ EN EL SECTOR TURÍSTIC

De 22/05/2024 al 03/07/2024
Tancat
Termini d'inscripció de 08/01/2024 a 21/05/2024
Gestió
CDT VALENCIA
Preferentment Ocupats
Tornar
Plaç d'inscripció tancat
Horari09:30 a 13:30 h
Duració12 horas
DocentsSEGUI MORENO, JUAN GASULLA, ENRIQUE DIEZ SANTO, DANIEL
Contactecdt_valencia@turismecv.es961207010Necessites saber més?
Direcció d'imparticióPROLONGACIÓN PASEO DE LA ALAMEDA, 37, 46023, València
Compartir aquest curs
Dirigit aPersones preferentment en actiu i/o fixos/as discontinus/as del sector turístic.
RequisitsRealitzar inscripció telemàtica en la web https://cdt.gva.es/va, autoritzant a consultar les seues dades identificatives, o en cas contrari adjuntar NIF/NIE, NÒMINA o DARDE en vigor.
ObjectiusConfigurar productes turístics competitius, dissenyar experiències turístiques des d'una perspectiva promocional i comercial amb els mitjans de promoció adequats. Maximitzar l'aprofitament de la pàgina web com a centre de l'estratègica comercial i aprendre a gestionar les xarxes socials com un verdader instrument promocional i comercial.
ContingutsCLAUS PER AL DISSENY, PROMOCIÓ I COMERCIALITZACIÓ DE PRODUCTES TURÍSTICS Atributs bàsics d'un producte turístic. Situació actual de les empreses turístiques enfront de la creació de productes turístics. Qui és i on està el meu client. Procés de delimitació del públic objectiu. Fases per a la conceptualització d'un nou producte turístic. Posicionament en el mercat actual. Disseny promocional d'experiències turístiques. Mitjans i canals per a la promoció i venda d'experiències turístiques. GENERACIÓ DE CONTINGUTS WEB ORIENTATS A LA CONVERSIÓ Màrqueting de continguts vs. Inbound Màrqueting Com preparar textos persuasius per al teu web. Copywriting i storytelling. Elements que no poden faltar en el teu *landing de vendes. Casos d'èxit. GESTIÓ AVANÇADA DE XARXES SOCIALS AMB ORIENTACIÓ COMERCIAL Xarxes socials vs. plataformes de continguts: Owned Mitjana, Paid Mitjana i Earned Mitjana. Perfil d'usuaris en xarxes socials. Les normes de joc en les xarxes socials: model de negoci. Fases per al disseny d'un pla de continguts mitjà social orientat a la venda.
Informació adicionalPer a poder ser SELECCIONAT/ADA, haurà de marcar que li interessa el curs en la seua zona privada de la web, una vegada estiga PRESELECCIONAT/ADA. DATES DEL CURS: 22, 29 DE MAIG I 05 DE JUNY

Pròxims cursos