FN04821: L'HOSPITALITAT COM A ECOSISTEMA. L'EXCEL·LÈNCIA A LA SALA
De 02/11/2021 al 23/11/2021
Tancat
Termini d'inscripció de 01/09/2021 a 01/11/2021
Servei/Sala
CDT VALENCIA
Preferentment Ocupats
Tornar
Plaç d'inscripció tancat
Horari10:00 a 14:00 h
Duració44 horas
DocentsDÁVILA, JORGE SOLANO, XIMO GARCÍA ALBELDA, ENRIQUE VICENTE GONZALEZ, CARMEN TALENS GOMEZ, IVAN ANDRES SALVADOR, JAVIER MARTINEZ CORTINA, MARIA JESUS CUENCA, CARLOS CABALLERO, JAVIER TEJADA MORRIS, PASCUAL ALBERTO OLASCOAGA ESPINOZA, CÉSAR ARMANDO
Direcció d'imparticióPROLONGACIÓN PASEO DE LA ALAMEDA, 37, 46023, València
Dirigit aPersones preferentment en actiu i/o fixos/as discontinus/as del sector turístic i persones en situació de desocupació amb experiència i/o formació en sala (fins a un màxim del 25% del total de l'alumnat).
RequisitsRealitzar inscripció telemàtica en la web https://cdt.gva.es/va, autoritzant a consultar les seues dades identificatives, o en cas contrari adjuntar NIF/NIE, NÒMINA o DARDE en vigor.
ObjectiusAprendre diferents punts de vista per a afrontar la sala, amb casos d'èxit reals com a manera de motivar, inspirar i cridar l'atenció per a crear vocació en el servei de sala, prestigiant el lloc dins del restaurant.
Continguts- La mice en place: més enllà del "abans del servei" (gestions anuals, semestrals, setmanals i diàries de la sala)
- La primera impressió: Atenció telefònica, CRM
- L'acolliment en el restaurant
- El cos a cos amb el client:
a) L'experiència
b) La prescripció
c) El servei:
.- La taula
.- El vi
.- Elaboracions en sala
.- La venda creuada i anticipació
- La gestió de crisi durant el servei: casos i respostes
- El comiat del client
- La fi dels serveis (feedback, fidelització, la volta a l'experiència)
Informació adicionalPer a poder ser PRESELECCIONAT/ADA, haurà d'enviar el currículum actualitzat a cdtvalencia_gestion2\@gva.es indicant en l'assumpte del correu CURS SALA