FN08023: ATENCIÓ AL CLIENT EN EL SECTOR TURÍSTIC
De 20/11/2023 al 21/11/2023
Tancat
Termini d'inscripció de 22/06/2023 a 19/11/2023
Gestió
ADEMUZ
Preferentment Ocupats
Tornar
Plaç d'inscripció tancat
Horari16:00 a 20:00 h
Duració8 horas
DocentsMORENO HERREROS, EVA MARIA
UbicacióADEMUZ
Direcció d'imparticióSalón de Plenos del Ayuntamiento de Ademuz; Plaza Ayuntamiento, 1, 2º
Dirigit aPersones preferentement en actiu i/o fixos discontinus del sector turístic.
RequisitsRealitzar inscripció telemàtica en la web https://cdt.gva.es/va, autoritzant a consultar les seues dades identificatives, o en cas contrari adjuntar NIF/NIE, NÒMINA o DARDE en vigor.
ObjectiusConéixer la importància de l'atenció al client com a mesura de la qualitat del servei i la fidelització de clients.
Continguts- Atenció al Client: la importància d'aquest concepte com a mitjana de supervivència de les empreses.
- La qualitat del servei: anàlisi, mecanismes de correcció i pla d'excel·lència en la qualitat del serveis.
- La fidelització de clients: actualització de la informació i avaluació del client.
- Eines d'anàlisis
Informació adicionalPer a poder ser SELECCIONAT/ADA, haurà de marcar que li interessa el curs en la seua zona privada de la web, una vegada estiga PRESELECCIONAT/ADA.
La docent d'aquest curs és EVA Mª HERREROS.