FN03225: CHAT GPT EN EL SECTOR TURÍSTIC
De 26/05/2025 al 28/05/2025
Tancat
Termini d'inscripció de 21/02/2025 a 22/05/2025
Gestió
CDT BENIDORM
Preferentment Ocupats
Tornar
Plaç d'inscripció tancat
Horaride 09:30 a 13:30 h.
Duració12 horas
DocentsCOQUILLAT VICENTE, DIEGO JOSE
Direcció d'imparticióAV. BENISSA, 4, 03502, Benidorm
Dirigit aPreferentment a treballadors en actiu y/o fixos discontinus i a persones en situació legal de desocupació del sector turístic de la Comunitat Valenciana.
RequisitsRealitzar inscripció telemàtica en la web https://cdt.gva.es/va, autoritzant a consultar les seues dades identificatives, o en cas contrari adjuntar NIF/NIE, NÒMINA o DARDE en vigor.
ObjectiusEnsenyar als participants com aprofitar la intel·ligència artificial conversacional per a millorar l'atenció al client, l'automatització de processos i la personalització de l'experiència turística.
Continguts1. Introducció a ChatGPT i el seu Impacte en el Turisme
- Què és ChatGPT i com funciona?
- Beneficis de la IA conversacional en el sector turístic.
2. Implementació de ChatGPT en l'Atenció al Client
- Automatització de consultes freqüents i gestió de reserves.
- Personalització de respostes i assistència multilingüe.
3. Ús de ChatGPT per a Màrqueting i Creació de Contingut
- Generació automàtica de textos
- Disseny de campanyes personalitzades
4. Optimització de l'Experiència del Client amb IA
- Integració de ChatGPT en WhatsApp, xarxes socials i llocs web.
- Millors pràctiques en la gestió de ressenyes i feedback de clients.
5. Casos d'Èxit i Aplicacions Pràctiques
- Empreses turístiques que han implementat ChatGPT amb èxit.
- Estratègies innovadores per a maximitzar el potencial de la IA.
Informació adicionalPer a poder ser SELECCIONAT/ADA, haurà de marcar que li interessa el curs en la seua zona privada de la web, una vegada estiga PRESELECCIONAT/ADA