Logo de CdT Online Zona privada
Logo de CdT Online

FN08324: SPOTIFY ADS: PUBLICITAT SONORA PER A PROMOCIONAR EL TEU HOTEL O RESTAURANT

De 29/10/2024 al 30/10/2024
Obert
Gestió
CDT BENIDORM
Preferentment Ocupats
Tornar
Inscriure's
Afegir a la meua selecció de cursos
Horaride 15:30 a 19:30 h.
Duració8 horas
DocentsCOQUILLAT VICENTE, DIEGO JOSE
Contactecdt_benidorm@turismecv.es965594936Necessites saber més?
Direcció d'imparticióAV. BENISSA, 4, 03502, Benidorm
Compartir aquest curs
Dirigit aPreferentment a treballadors en actiu y/o fixos discontinus i a persones en situació legal de desocupació del sector turístic de la Comunitat Valenciana.
RequisitsRealitzar inscripció telemàtica en la web https://cdt.gva.es/va, autoritzant a consultar les seues dades identificatives, o en cas contrari adjuntar NIF/NIE, NÒMINA o DARDE en vigor.
ObjectiusEnsenyar als participants com utilitzar la plataforma de publicitat de Spotify per a crear campanyes efectives que promocionen els seus negocis en el sector de l'hostaleria i el turisme. Aquest curs permetrà als participants estar a l'avantguarda de la innovació en publicitat sonora, potenciant les seues capacitats.
Continguts1. Introducció a Spotify Ads: Comprendre la importància de la publicitat sonora com a eina estratègica en el sector de l'hostaleria i el turisme. Visió general de la plataforma de Spotify Ads i les seues capacitats publicitàries. 2. Creació d'Anuncis Sonors: Conceptes bàsics de producció d'àudio i creació d'anuncis atractius. Tècniques per a captar l'atenció de l'audiència i transmetre missatges clars i efectius. 3. Segmentació d'Audiències en Spotify: Ús d'eines de Spotify per a identificar i segmentar audiències específiques. Estratègies per a personalitzar anuncis segons les característiques i preferències dels oïdors. 4. Disseny i Execució de Campanyes Publicitàries: Passos per a dissenyar, implementar i gestionar campanyes publicitàries en Spotify. Optimització de campanyes en funció de mètriques i resultats obtinguts. 5. Anàlisi i Mesurament de Resultats: Introducció a les eines analítiques de Spotify per a mesurar l'èxit de les campanyes publicitàries. 6. Estudis de Cas i Millors Pràctiques: Revisió de casos d'èxit en el sector turístic que han utilitzat Spotify Ads per a millorar la seua visibilitat i popularitat.
Informació adicionalPer a poder ser SELECCIONAT/ADA, haurà de marcar que li interessa el curs en la seua zona privada de la web, una vegada estiga PRESELECCIONAT/ADA

Pròxims cursos