Logo de CdT Online Zona privada
Logo de CdT Online

ON00422: COM GESTIONAR I CONTESTAR LES CRÍTIQUES ONLINE EN RESTAURANTS I HOTELS

De 23/05/2022 al 26/05/2022
Tancat
Termini d'inscripció de 14/03/2022 a 19/05/2022
Gestió
CDT BENIDORM
Online Preferentment Ocupats
Tornar
Plaç d'inscripció tancat
Horaride 18:30 a 21:00 h.
Duració10 horas
DocentsCOQUILLAT VICENTE, DIEGO JOSE
Contactecdt_benidorm@turismecv.es965594936Necessites saber més?
Compartir aquest curs
Dirigit aPreferentment a treballadors en actiu y/o fixos discontinu i persones en situació legal de desocupació del sector turístic de la Comunitat Valenciana.
RequisitsRealitzar inscripció telemàtica en la web www.cdt.gva.es, autoritzant a consultar les seues dades identificatives, o en cas contrari adjuntar NIF/NIE, NÒMINA o DARDE en vigor.
ObjectiusConéixer i entendre les noves oportunitats que els professionals relacionats amb l'hostaleria i el turisme disposen gràcies a este nou univers online que els permet estar més prop que mai dels seus clients. Per a això és necessari dominar les tècniques, les ferramentes i identificar els beneficis que estos nous entorns generen.
Continguts1.- Administració i gestió de portals d'opinions online. 2.- Claus principals en la gestió de la reputació online d'una empresa. 3.- Com respondre i gestionar opinions negatives en restaurants i hotels. 4.- Exemples, casos d'èxits, i conclusions.
Informació adicionalPer a poder ser SELECCIONAT/ADA, haurà de marcar que li interessa el curs en la seua zona privada de la web, una vegada estiga PRESELECCIONAT/ADA

Pròxims cursos