FN01525: JEREZ - MANZANILLA
De 19/05/2025 al 20/05/2025
Obert
Termini d'inscripció de 17/02/2025 a 09/05/2025
Servei/Sala
CDT DENIA
Preferentment Ocupats
Tornar
Inscriure's
Afegir a la meua selecció de cursos
HorariDe 16:00 a 20:00 h. Martes y miércoles
Duració8 horas
DocentsBENLLOCH SERRA, RICARDO
Direcció d'imparticióC/ FALUTX, S/N, 03700, Dénia
Dirigit aCaps de Sala, Cambrers/as, Sommeliers, Caps de Cuina, Cuiners/es i treballadors/es del sector turístic i hostaler preferentment ocupats/des.
RequisitsSer resident a la Comunitat Valenciana o pertànyer a una empresa del sector turístic establida en aquesta Comunitat.
Tindre coneixements bàsics de Servici hostaler.
Inscriure's correctament de manera telemàtica en el període de data establit.
ObjectiusConéixer, catar la singularitat dels vins del marc de Jerez. Com diu Josep Roca ¿des del principiant més avesat, tots tenim un xerés que ens espera¿. Els vins de Jerez són únics, dignes dels millors moments gastronòmics. Des de l'accessibilitat més lleugera a la contundència més fossilitzada. Jerez fluïx i commou
ContingutsCatar una selecció de vins fets amb les varietats esmentades i descobrir les seues característiques organolèptiques.
Informació adicionalDates: 19 y 20 de maig de 2025. Dilluns i dimarts
Duració: 8 h.
Horari: De 16.00 a 20.00 h. Dilluns.