Logo de CdT Online Zona privada
Logo de CdT Online

FN03725: CURS BÀSIC DE SOMMELIERIA: ELABORACIÓ I SERVEI DE VINS

De 20/10/2025 al 10/12/2025
Tancat
Termini d'inscripció de 11/07/2025 a 17/10/2025
Servei/Sala
CDT DENIA
Preferentment Ocupats
Tornar
Plaç d'inscripció tancat
HorariDe 16:30 a 19:30 h. Lunes y miércoles.
Duració45 horas
DocentsGALLEGO NAVARRO, JUAN FRANCISCO BLANCO ANDRADE, JOSÉ DAVID
Contactecdt_denia@turismecv.es966428450Necessites saber més?
Direcció d'imparticióC/ FALUTX, S/N, 03700, Dénia
Compartir aquest curs
Dirigit aCaps de Sala, Cambrers/es, Sommeliers/es i treballadors/es del sector turístic i hostaler preferentment ocupats/ocupades.
RequisitsSer resident a la Comunitat Valenciana o pertànyer a una empresa del sector turístic establida en aquesta Comunitat. Tindre coneixements bàsics de Servici hostaler. Inscriure's correctament de manera telemàtica en el període de data establit.
ObjectiusIniciar-se i reciclar-se en els coneixements de l'elaboració i servei de vins, coneixements bàsics sobre la viticultura i l'enologia, pràctica del tast i el servei professional del vi, teoria sobre la història del vi, diferents varietats de raïm, processos d'elaboració i regions vinícoles, així com sessions pràctiques de tast i maridatge.
ContingutsHistòria del vi. Regions vinícoles més importants. Tècniques de tast. Maridatges amb aliments. Fonaments de la gestió de cellers. Viticultura i enologia. Servei professional de vins.
Informació adicionalDates: Del 20 d'octubre al 10 de desembre de 2025. Dilluns i dimecres. Duració: 45 h. Horari: De 16.30 a 19.30 h. Dilluns i dimecres.

Pròxims cursos