Logo de CdT Online Zona privada
Logo de CdT Online

FN00725: PRIMERS AUXILIS EN L'EMPRESA TURÍSTICA

De 29/04/2025 al 29/04/2025
Tancat
Termini d'inscripció de 14/02/2025 a 22/04/2025
Formació Complementària
TORREBLANCA
Preferentment Ocupats
Tornar
Plaç d'inscripció tancat
Horaride 9 a 14 h.
Duració5 horas
DocentsBARTOLOMÉ-RAPOSO, MIRIAM
Contactecdt_castellon@turismecv.es964739800Necessites saber més?
UbicacióTORREBLANCA
Direcció d'imparticióBiblioteca, C/Alcalde París 4-6
Compartir aquest curs
Dirigit aPreferentment a persones ocupades del sector turístic de la Comunitat Valenciana.
RequisitsRealitzar inscripció telemàtica en la web https://cdt.gva.es/va, autoritzant a consultar les seues dades identificatives, o en cas contrari adjuntar NIF/NIE, NÒMINA o DARDE en vigor. Tindre coneixements bàsics en Cuina i/o Sala
ObjectiusFacilitar a les persones participants els coneixements i les habilitats necessàries per a poder fer front d'una manera efectiva i segura, a les diverses situacions d'urgència/emergència que es poden trobar en el seu context laboral i quotidià.
ContingutsCurs teoricopràctic en el qual s'aborden els continguts necessaris sobre Primers Auxilis en el context específic de l'empresa turística.
Informació adicionalPer a poder ser SELECCIONAT/ADA, haurà de marcar que li interessa el curs en la seua zona privada de la web, una vegada estiga PRESELECCIONAT/ADA

Pròxims cursos