Logo de CdT Online Zona privada
Logo de CdT Online

FN01125: PRODUCTES IGP Y PRODUCTES TRADICIONALS DE LA PROVÍNCIA DE CASTELLÓ (VINS, FORMATGES I OLIS)

De 07/04/2025 al 07/04/2025
Tancat
Termini d'inscripció de 14/02/2025 a 03/04/2025
Servei/Sala
CDT CASTELLON
Preferentment Ocupats
Tornar
Plaç d'inscripció tancat
Horaride 9 a 14 h.
Duració5 horas
DocentsCARLOS GUTIERREZ IBAÑEZ,
Contactecdt_castellon@turismecv.es964739800Necessites saber més?
Direcció d'imparticióASTRÓNOMO PIERRE MECHAIN, 2, 12100, Castelló de la Plana/Castellón de la Plana
Compartir aquest curs
Dirigit aPreferentment a persones ocupades del sector turístic de la Comunitat Valenciana que treballen como guías turísticos o en el sector de la restauració.
RequisitsSer treballador/a en actiu o fix/a discontinu en empreses turístiques de CV. Realitzar inscripció telemàtica al web https://cdt.gva.es/va, autoritzant a consultar les seues dades identificatives, o en cas contrari adjuntar NIF/NIE, NÒMINA o DARDE en vigor.
ObjectiusSaber què és i que implica el reconeixement d'Indicació Geogràfica Protegida (IGP). Conéixer els productes d'Indicació Geogràfica Protegida de la província de Castelló així com el seu origen, característiques i història. Diferenciar els diferents tipus de productes IGP de la província de Castelló Transformar els productes IGP de la província de Castelló en experiències i rutes turístiques.
ContingutsQuè és la Indicació Geogràfica Protegida. Requisits per a obtindre la distinció IGP. Tipologia de productes IGP de la província de Castelló. Origen, història, característiques i usos dels productes IGP de la província de Castelló. Experiències i rutes que transformen els productes IGP de la província de Castelló en un producte turístic: Castelló ruta de sabor.
Informació adicionalPer a poder ser SELECCIONAT/ADA, haurà de marcar que li interessa el curs en la seua zona privada de la web, una vegada estiga PRESELECCIONAT/ADA

Pròxims cursos