FN04222: L'HOSPITALITAT COM A EXPERIÈNCIA. L'EXCEL·LÈNCIA A LA SALA
De 07/11/2022 al 29/11/2022
Tancat
Termini d'inscripció de 20/06/2022 a 06/11/2022
Servei/Sala
CDT CASTELLON
Preferentment Ocupats
Tornar
Plaç d'inscripció tancat
HorariDías 7,8,9,14,15,21,22,23,28 y 29 noviembre, de 8:30 a 12:30 h.
Duració40 horas
DocentsSOLANO, XIMO TALENS GOMEZ, IVAN PRADOS, CRISTINA CARMONA SKÖRIES, SAMUEL FRANCO, GUACIMARA ANDRÉS LUIS, JAVIER HERNÁNDEZ TORRES, DEINER ANTONIO
Direcció d'imparticióASTRÓNOMO PIERRE MECHAIN, 2, 12100, Castelló de la Plana/Castellón de la Plana
Dirigit aPersones preferentment en actiu i/o fixos/as discontinus/as del sector turístic de la Comunitat Valenciana i persones en situació de desocupació amb experiència i/o formació en sala (fins a un màxim del 25% del total de l'alumnat).
RequisitsRealitzar inscripció telemàtica en la web https://cdt.gva.es/va, autoritzant a consultar les seues dades identificatives, o en cas contrari adjuntar NIF/NIE, NÒMINA o DARDE en vigor.
ObjectiusAprendre diferents punts de vista per a afrontar la sala, amb casos d'èxit reals com a manera de motivar, inspirar i cridar l'atenció per a crear vocació en el servei de sala, prestigiant el lloc dins del restaurant.
Continguts- La mice en place: més enllà del "abans del servei" (gestions anuals, semestrals, setmanals i diàries de la sala)
- La primera impressió: Atenció telefònica, CRM
- L'acolliment en el restaurant
- El cos a cos amb el client:
a) L'experiència
b) La prescripció
c) El servei:
.- La taula
.- El vi
.- Elaboracions en sala
.- La venda creuada i anticipació
- La gestió de crisi durant el servei: casos i respostes
- El comiat del client
- La fi dels serveis (feedback, fidelització, la volta a l'experiència)
Informació adicionalPer a poder ser PRESELECCIONAT/ADA, haurà d'enviar el currículum actualitzat a cdt_castellon\@gva.es indicant en l'assumpte del correu CURS SALA