Logo de CdT Online Zona privada
Logo de CdT Online

FN00424: CUINES DEL MÓN: LÍBAN

De 20/05/2024 al 22/05/2024
Tancat
Termini d'inscripció de 22/12/2023 a 16/05/2024
Cuina/Rebosteria
CDT TORREVIEJA
Preferentment Ocupats
Tornar
Plaç d'inscripció tancat
HorariDe 9:30 a 13:30 h.
Duració12 horas
DocentsROCAMORA LILLO, ESTHER
Contactecdt_torrevieja@turismecv.es965722600Necessites saber més?
Direcció d'imparticióCTRA. CREVILLENTE (CV-90) ESQ. C/ LOS LIRIOS, 03184, Torrevieja
Compartir aquest curs
Dirigit aPreferentment a persones ocupades i/o fixes discontinues del sector turístic de la Comunitat Valenciana i persones desocupades (aportant vida laboral).
RequisitsRealitzar inscripció telemàtica en la web https://cdt.gva.es/va, autoritzant a consultar les seues dades identificatives, o en cas contrari adjuntar NIF/NIE, NÒMINA o DARDE en vigor.
ObjectiusConéixer la base de la cuina libanesa, les seues arrels, condiments i evolució. Entendre-la com la cuina mediterrània que és, producte d'un país obert al comerç al llarg dels segles. Treballar amb les seues tècniques de cuinat desenvolupant els plats més representatius, entre ells "el mezze" (les tapes libaneses). Discernir per què és una cuina tan benvolguda.
Continguts1. Breu història del Líban. 2. La cuina mediterrània del Líban. 3. Influències gastronòmiques d'un país comercial. Ingredients i orografia. 4. Les diferents cuines del Líban. 5. Elaboracions quotidianes i festives. 6. Tècniques de cuinat. 7. Llibre de receptes i elaboracions pràctiques.
Informació adicionalImprescindible marcar que li interessa el curs en la seua ZONA PRIVADA de la web, una vegada estiga PRESELECCIONADO/A. Formador/a: Esther Rocamora Lillo.

Pròxims cursos