FN00624: CURS DE SALAÓ
De 22/04/2024 al 23/04/2024
Obert
Cuina/Rebosteria
CDT TORREVIEJA
Preferentment Ocupats
Tornar
Inscriure's
Afegir a la meua selecció de cursos
HorariDe 9:30 a 13:30 h.
Duració8 horas
DocentsARIZA ABAD, DAVID
Direcció d'imparticióCTRA. CREVILLENTE (CV-90) ESQ. C/ LOS LIRIOS, 03184, Torrevieja
Dirigit aPreferentment a persones ocupades i/o fixes discontinues del sector turístic de la Comunitat Valenciana i persones desocupades (aportant vida laboral).
RequisitsRealitzar inscripció telemàtica en la web https://cdt.gva.es/va, autoritzant a consultar les seues dades identificatives, o en cas contrari adjuntar NIF/NIE, NÒMINA o DARDE en vigor.
ObjectiusDonar a conéixer totes les possibilitats que ens oferixen les salaons dins de la cuina, donant una visió àmplia sobre totes les possibilitats i aplicacions en un restaurant.
ContingutsElaboració pràctica de salaons, elaboració de diferents receptes amb salaons i fumats com a eix principal de l'elaboració i posant en valor les seues propietats organolèptiques.
Informació adicionalImprescindible marcar que li interessa el curs en la seua ZONA PRIVADA de la web, una vegada estiga PRESELECCIONADO/A.
Formador: David Ariza Abad.