FN01125: CÒCTELS D'APERITIU
De 07/04/2025 al 08/04/2025
Tancat
Termini d'inscripció de 17/02/2025 a 03/04/2025
Servei/Sala
CDT TORREVIEJA
Preferentment Ocupats
Tornar
Plaç d'inscripció tancat
HorariDe 9:30 a 13:30 h.
Duració8 horas
DocentsORTS PEREZ, PEPE
Direcció d'imparticióCTRA. CREVILLENTE (CV-90) ESQ. C/ LOS LIRIOS, 03184, Torrevieja
Dirigit aPreferentment a persones ocupades i/o fixes discontinues del sector turístic de la Comunitat Valenciana i persones desocupades (aportant vida laboral).
RequisitsRealitzar inscripció telemàtica en la web https://cdt.gva.es/va, autoritzant a consultar les seues dades identificatives, o en cas contrari adjuntar NIF/NIE, NÒMINA o DARDE en vigor.
ObjectiusComprendre el concepte i origen de l'aperitiu des d'una perspectiva cultural i gastronòmica. Identificar els diferents estils i tipologies de vermut, la seua història, elaboració i classificació. Aprendre les característiques sensorials i tècniques bàsiques en l'elaboració de còctels aperitius. Dominar l'ús del vermut com a ingredient principal en cocteleria tant clàssica com contemporània. Aplicar tècniques de preparació i presentació d'aperitius líquid.
Continguts1. Teoria general dels aperitius.
2. El Vermut. Història i tipologies.
3. Receptari d'aperitius.
Informació adicionalImprescindible marcar que li interessa el curs en la seua ZONA PRIVADA de la web, una vegada estiga PRESELECCIONADO/A.