Logo de CdT Online Zona privada
Logo de CdT Online

FN02324: COM MILLORAR L'EXPERIÈNCIA DEL CLIENT EN UN ESTABLIMENT TURÍSTIC

De 04/03/2024 al 05/03/2024
Obert
Gestió
CDT TORREVIEJA
Preferentment Ocupats
Tornar
Inscriure's
Afegir a la meua selecció de cursos
HorariDe 9:30 a 13:30 h.
Duració8 horas
Contactecdt_torrevieja@turismecv.es965722600Necessites saber més?
Direcció d'imparticióCTRA. CREVILLENTE (CV-90) ESQ. C/ LOS LIRIOS, 03184, Torrevieja
Compartir aquest curs
Dirigit aPreferentment a persones ocupades i/o fixes discontinues del sector turístic de la Comunitat Valenciana i persones desocupades (aportant vida laboral).
RequisitsRealitzar inscripció telemàtica en la web https://cdt.gva.es/va, autoritzant a consultar les seues dades identificatives, o en cas contrari adjuntar NIF/NIE, NÒMINA o DARDE en vigor.
ObjectiusAprendre a detectar, satisfer i superar les expectatives del client, oferint un servici excel·lent.
Continguts1. L'entorn comercial del sector hostaler. 2. Actitud i mètode: Els millors aliats per a oferir un servici al client personalitzat. 3. L'impuls necessari per a comprometre's amb l'organització i el client.
Informació adicionalImprescindible marcar que li interessa el curs en la seua ZONA PRIVADA de la web, una vegada estiga PRESELECCIONADO/A. Formadora:

Pròxims cursos