FN03824: NOVES TÈCNIQUES AMB ELS CÍTRICS, DELS CARBONS A LES CURACIONS EN SAL
De 04/11/2024 al 06/11/2024
Obert
Cuina/Rebosteria
CDT TORREVIEJA
Preferentment Ocupats
Tornar
Inscriure's
Afegir a la meua selecció de cursos
HorariDe 9:30 a 13:30 h.
Duració12 horas
DocentsARIZA ABAD, DAVID
Direcció d'imparticióCTRA. CREVILLENTE (CV-90) ESQ. C/ LOS LIRIOS, 03184, Torrevieja
Dirigit aPreferentment a persones ocupades i/o fixes discontinues del sector turístic de la Comunitat Valenciana i persones desocupades (aportant vida laboral).
RequisitsRealitzar inscripció telemàtica en la web https://cdt.gva.es/va, autoritzant a consultar les seues dades identificatives, o en cas contrari adjuntar NIF/NIE, NÒMINA o DARDE en vigor.
ObjectiusDonar a conéixer diferents aplicacions d'este singular tractament dels cítrics i els seus usos en cuina.
ContingutsElaboració pràctica de diferents receptes amb estos cítrics com a element singular per a dotar-les d'identitat.
Informació adicionalImprescindible marcar que li interessa el curs en la seua ZONA PRIVADA de la web, una vegada estiga PRESELECCIONADO/A.