Logo de CdT Online Zona privada
Logo de CdT Online

FN04426: ESDEVENIMENTS GASTRONÒMICS RENDIBLES

De 23/11/2026 al 24/11/2026
Obert
Termini d'inscripció de 31/07/2026 a 18/11/2026
Gestió
CDT TORREVIEJA
Preferentment Ocupats
Tornar
Inscriure's
Afegir a la meua selecció de cursos
HorariDe 9:30 a 13:30 h.
Duració8 horas
DocentsBLANCO SANCHEZ, LUIS
Contactecdt_torrevieja@turismecv.es965722600Necessites saber més?
Direcció d'imparticióCTRA. CREVILLENTE (CV-90) ESQ. C/ LOS LIRIOS, 03184, Torrevieja
Compartir aquest curs
Dirigit aPreferentment a persones ocupades i/o fixes discontinues del sector turístic de la Comunitat Valenciana i persones desocupades (aportant vida laboral).
RequisitsRealitzar inscripció telemàtica en la web https://cdt.gva.es/va, autoritzant a consultar les seues dades identificatives, o en cas contrari adjuntar NIF/NIE, NÒMINA o DARDE en vigor.
ObjectiusDefinir amb precisió l'objectiu, format, públic, abast i proposta de valor d'un esdeveniment gastronòmic. Identificar i classificar costos directes, indirectes, fixos i variables associats a la producció de l'esdeveniment. Elaborar un pressupost operatiu i calcular marge de contribució, punt d'equilibri i escenaris de rendibilitat. Establir preus i paquets coherents amb el cost, el valor percebut, la capacitat i l'objectiu comercial.
Continguts1. L'esdeveniment com a unitat de negoci. Objectius, formats, client, assistent i proposta de valor. 2. Brief econòmic i operatiu. Aforament, duració, menú/servici, producció i necessitats tècniques. 3. Estructura de costos. Aliments i begudes, personal, espai, equipament, logística, màrqueting, comissions i contingències. 4. Pressupost i punt d'equilibri. Ingressos previstos, marge de contribució, mínim d'assistents i escenaris. 5. Taller pràctic. Construcció d'un pressupost base d'esdeveniment gastronòmic. 6. Estratègia de preus i paquets. Preu mínim, valor percebut, escalat d'opcions i condicions comercials. 7. Palanques d'ingressos. Venda anticipada, extres, upselling, patrocinis i servicis complementaris. 8. Operacions que protegixen el marge. Compres, estoc, minvaments, proveïdors, ràtios de personal i cronograma de producció. 9. Indicadors clau. Ingrés per assistent, food cost, cost laboral, marge, ocupació, conversió, cancel·lació i desviació pressupostària. 10. Cas final. Simulació de rendibilitat, lectura de resultats i pla d'accions correctores.
Informació adicionalImprescindible marcar que li interessa el curs en la seua ZONA PRIVADA de la web, una vegada estiga PRESELECCIONAT/A.

Pròxims cursos