FN05224: ATENCIÓ AL CLIENT
De 18/11/2024 al 19/11/2024
Tancat
Termini d'inscripció de 25/07/2024 a 13/11/2024
Gestió
CDT TORREVIEJA
Preferentment Ocupats
Tornar
Plaç d'inscripció tancat
HorariDe 9:30 a 13:30 h.
Duració8 horas
DocentsPEREIRA CASTIÑEIRA, MONTSERRAT
Direcció d'imparticióCTRA. CREVILLENTE (CV-90) ESQ. C/ LOS LIRIOS, 03184, Torrevieja
Dirigit aPreferentment a persones ocupades i/o fixes discontinues del sector turístic de la Comunitat Valenciana i persones desocupades (aportant vida laboral).
RequisitsRealitzar inscripció telemàtica en la web https://cdt.gva.es/va, autoritzant a consultar les seues dades identificatives, o en cas contrari adjuntar NIF/NIE, NÒMINA o DARDE en vigor.
ObjectiusMillorar l'Experiència del Client. Aprendre a comunicar-se de manera clara i efectiva amb els clients. Fomentar el treball en equip i la col·laboració. Desenrotllar una actitud positiva i professional en el lloc de treball.
Continguts1. Introducció a l'Atenció al Client: Importància de l'atenció al client en la indústria de la restauració i dels hotels.
2. Habilitats de Comunicació: Tècniques d'escolta activa. Comunicació verbal i no verbal.
3. Maneig de queixes i Situacions Difícils: Estratègies per a manejar queixes de clients de manera efectiva. Tècniques de resolució de conflicte.
4. Empatia i Servici Personalitzat: Desenrotllar l'empatia com a ferramenta per a una millor atenció al client.
5. Treball en Equip i Col·laboració: La importància del treball en equip en el servici al client.
6. Pràctiques i Role-playing: Simulació de situacions reals d'atenció al client. Exercicis de Role-playing per a practicar les habilitats apreses.
Informació adicionalImprescindible marcar que li interessa el curs en la seua ZONA PRIVADA de la web, una vegada estiga PRESELECCIONADO/A.